Udsalg og Englens by

Bogudsalget begynder desværre først på lørdag i Bog & Idé, men det gør ikke så meget… Skal nemlig måske ned i byen igen på onsdag med pigerne: MathildeTilde og Ditte. De morer sig i øvrigt gevaldigt på min bekostning med blondinevitser, for jeg er den eneste i klassen, haha 🙂

Jeg er også lige blevet færdig med Dødens Instrumenter, Englens By for få minutter siden. Den serie er blevet min yndlings! Selvom jeg burde få læst den der dødkedelige bog om nynazister til på 200 sider til på mandag 😦

Ser lige om jeg snart kan få de billeder lagt ind af de fire nye bøger 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

