Centrum

Lige om lidt tager jeg med min mor ned i byen… Jeg skal have lidt almindeligt tøj og så vil jeg lige se om Bog & Idé eller Arnold Busck har nogle gode tilbud på bøger – jeg vil gerne have sådan en bog om hvordan man maler med akvarelfarver til 39,95 🙂

I forgårs købte jeg også nogle bøger, faktisk fire styks! 60 kr. pr. bog, det kan jeg lide! 😀 Jeg kan vel lige sætte et billede ind lidt senere, men jeg kan afsløre at der er to om vampyrer, en om varulve og en om faldne engle… Haha 🙂

God onsdag!

Dette indlæg blev udgivet i Bøger. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

